Last night all long

Så var åtta timmar animemaraton över. Faktum är att jag lyckades hålla mig totalt vaken under hela natten (folk som bandade halva för att sova är FJOLLOR!). Gick hem strax innan sju i morse. Det stämmer, jag var inte hemma och såg maratonet. Fluff har bett mig att titta till hennes katter i helgen så då tänkte jag att kunde ha sitta uppe natten hos henne. Titta tv och gosa med två katter, ingen dum idé. Så jag köpte lite mat och snacks och cola på vägen. Colan och snacksen för att faktiskt lyckas hålla mig vaken hela natten. Det var trevligt, katterna var supertrevliga och gosade med mig en hel del. Det kändes skönt att vara omgiven av djur på det sättet igen. Det var riktigt trevligt när jag låg i soffan med en katt i knät och den andra snett bakom mig, så jag kunde klappa på de båda två. Väldigt trevligt. Kommer förmodligen försvinna dit ikväll igen en stund. Katterna behöver lite sällskap och omklappning. Jag kommer förmodligen vara lite dålig på att skriva nånting det närmaste, de som vet vet varför. Överlev.

Jag blev kidnappad igår. Det knackade på dörren på eftermiddagen och utanför stod Fx med Hk och tittade storögdt på mig. De frågade om jag hade något speciellt för mig och sedan drog de med mig hem till Hk för att rollspelsspåna. Jag ska få spela vampire igen! Yay! En liten malkav (yay malkav! Galenskap!), och med liten menar jag 7-årig flicka. Det för med sig vissa nackdelar... Jag kan inte köra bil (funderar på att ha en sån där liten mini motorcykel och prutta runt på istället) och jag kan inte använda en 8 inch lång Magnum Umbrella helt okomplicerat. Det suger lite. Funderar på en glock av något slag, eller kanske en något mindre Magnum, men litet är FEGT och Glock ser FJOLLIGA ut. Får se vad SL säger i det fallet. Börjar bara bli lite trött nu, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till i alla fall, tills folk börjar komma ut på msn så jag kan hålla mig vaken genom att prata. Och om bara några timmar börjar SYTYCD, det får jag ju inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0