Don't want to

Tröttheten slå mig i nacken igen. Ska krypa i sängs snart, är så fruktansvärt trött. Men det blir så när man fastnar i något som man anser vara lite roligt och trevligt. Jag har suttit, redigerat lite bilder och pillat med mitt devianart konto. Kika gärna om ni är nyfikna http://lajvio.deviantart.com/
Hat skapat mig en loggo som jag klistrar på mina bilder. Trivs med det.

Hur har dagen annars varit? Det tog mig två timmar att komma upp ur sängen idag. Jag ville verkligen inte gå upp, ville bara ligga kvar under täcker och må illa. Men det kan man inte göra när man har bokat möte så jag var så illa tvungen att kravla mig upp och duscha. Men det tog verkligen emot i hela mig.

Efter mötet var jag i affären. Köpte en grillad kyckling (det är bland det godaste som finns) och en knippe brödlimpor. Sedan har det varit lugnt lugnt till halv tolv i natt nånting. Då beslöt jag mig för att frosta ur den frys som jag har fack i. Jag kan knappt komma in i min låda så tyckte att det var på sin plats. Dessutom kom grannen ut och passade på att fråga honom hur han gjorde när han frostade ur sin frys (vi kommer inte åt att bryta strömmen och sen är frågan var man gör med alla mat under tiden), så han visade. Det hela involverade en krycka utan gummifot och en del muskelstyrka. Men snart var (snart och snart, en timme senare) var frysen rätt isfri så då gav jag upp för natten. Det blev massor med is. Massor. Men jag plockade undan efter mig som den goda människa jag är.

Sedan in till datorn igen och sen har jag fastnat här. Fastnade med photoshop och devianart som sagt. Det var trevligt. Men nu är jag megatrött. Fast innan jag avslutar för natten har jag två saker till att göra: fixa en loggbild i pshotoshop och sedan skriva lite vänsterhäntläxa. Det är ett litet helvete att skriva med vänsterhanden. Nedrans muck. Men men, jag kommer väl att jobba upp det med förmodar jag.

Och jag vill ha scanner och ett ljusbord. Så jag rita och lägga in på datorn. Mina tråkiga kamrabilder suger hårt i kvalité. Ge mig någon?

Idag har varit en sån dag som man verkligen inte vill göra något annat än att kura under täcket. Varför känns det som om hela helgen kommer bli sån? Jag har fortfarande magknip och tomhet inom mig. Ta bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0