With Love

Oj, det var evigheters evigheter sedan jag var här nu...
Får nog ta och uppdatera lite tror jag ^_^

Nåväl, en massa saker har hänt sedan sist jag skrev här. För tillfället har jag ett studieavbrott och söker jobb istället. Känns rätt bra faktiskt. Om man bortser från alla papper och möten hit och dit -.- Samtal och mer papper som ska skickas ditten och datten... Byråkrati samhälle vi lever i... hata!! >__<

Men förrutom det är det bra med mig. Tror jag. Förmodligen ^_^

Mitt deviant konto har blivit flitigt använt det senaste också XD
Kika gärna förbi och commentarer är MYCKET uppskattade 8D
http://lajvio.deviantart.com/ Om ni inte kan skriva kommentarer betyder det att ni inte är inloggade på sidan, då ska ni skaffa ett konto, logga in, överrösa mig med snälla kommentarer och klicka på "Watch this deviant" XD

Det finns två saker som just nu får mitt hjärtaatt smälta och gör mig mer än lycklig.
Första saken är Sambakzas lilla fil "There she is":



Den är helt underbar <3 Måste ses med hög volym <3



En annan mycket trevlig och härlig vide+ låt är Green Leafes Yatta!:



Kan man annat än älska den? :)


Sedan är det underbara SHUSHU som får mig att må bra och bli alldelsed rosa fluff inombords.image4
Hon ÄR den mest underbara flickdocka jag någonsin har sett!!
Och jag vill ha henne, allvarligt, jag ska ha henne! Hon är min stora kärlek just nu.

Annars sitter jag med skrivtankar och jobbtankar...
Ska försöka uppdatera här lite oftare framöver... försöka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0