Dolls dolls doll... and a cat or two

Long time no see.... again.

Ska försöka hålla mig till svenska här nu... får se hur det går men ska försöka.

Dock uppdatering:
Min nya totala kärlek är DZ Hid

 image5

Karaktär och allt är redan nerskrivet. Namn, personlighet och allt: nu är det bara dockan som fattas... Får vänta tills jag får honom... Men han ska bli min första. Sen mina små mnf flickor soo och shushu. Och sen mina små pojkar mnf chiwoo och latia Dispina Rei <3 Han är också massor med fin.

 image6

Pengar är alltid ett hatmoment i mitt liv. Hata hata hata! Men men... drömma kan man alltid <3 Och planera och skriva och titta... ^^

Denna helgen kommer vara mys för min del. Kattvakt åt kompisens två kissar. Igår när jag var där så hade jag två überkeliga sötsaker som ville bli ordentligt gosade med. Hur kan man inte må bra? De är så gosiga de två... + att de är en underbar gosterapi. Mer sånt för min del tack.

Lyckades sova i natt! Efter att ha varit vaken i två dygn så var det rätt gott att få sova ut. Min sömnrythm är helt fucked up... men men... Det rättar snart till sig hoppas jag.

*tittar på de vackra bilderna ovanför*
Ahh... vackra pojkar...
Nu är det katterna som gäller. Gossaker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0