Go SVT

Jag kan inte tro det! SVT sänder en hel natt med anime den 7:e september!
Med en hög intressanta filmer som jag ska se. Tänk att svensk TV kunde ta ett sådant beslut, och dessutom inte bara sända naruto eller Pokémon. Wow. Jag är så... lycklig.
Filmer som: Spirited away, Perfect Blue, Voices of a distant star, Stormy Nights och Kakurenbo kommer att visas. Sedan kommer även Grrl Power att visas plus två dokumentärer om anime. En om hur man gör anime och en om anime- och mangakulturen i japan.

Jag är så lycklig att jag nästan kan gråta...


De senaste dagarna har jag suttit och läst en helt hysterisk webcomic.
http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php gott folk. Read and laugh. Det är några sidor att tugga sig igenom om man börjar från början dock... My brain has melted away now... Need sleep... *blubb blubb*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0